ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Επιστροφή /Αλλαγή /Αντικατάσταση
 
Όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από την ιστοσελίδα alezi.gr μπορούν να επιστραφούν για αντικατάσταση/αλλαγή σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμα αποθέματα.
O πελάτης θα επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής και αποστολής. Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με οποιονδήποτε από τους διαθέσιμους τρόπους επικοινωνίας με το alezi.gr για τη ρύθμιση της διαδικασίας αλλαγής.
Tο προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που έλαβε ο πελάτης με την παραλαβή του. 
Το νέο προϊόν που ο πελάτης επέλεξε για την αλλαγή θα αποστέλλεται αφού παραληφθεί το αρχικό. Υπενθυμίζεται ότι το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (να μην έχει γίνει χρήση του ή να έχει υποστεί φθορές).
 
 
Λανθασμένη αποστολή
 
Αν τυχόν ο πελάτης παρέλαβε προϊόν διαφορετικό από εκείνο της επιλογής του, θα πρέπει να επικοινωνήσει με οποιονδήποτε από τους διαθέσιμους τρόπους επικοινωνίας με το alezi.gr, βάσει των στοιχείων που αναγράφονται στο τομέα «Επικοινωνία» στην ιστοσελίδα μας, εντός 3 ημερών από την παραλαβή. Θα σας δοθούν οδηγίες για την επιστροφή και την αντικατάστασή του, στην οποία δεν θα έχει καμία επιβάρυνση ο πελάτης.